Politica de livrare / retur / plată

LIVRAREA PRODUSELOR ȘI POLITICA DE RETUR

LIVRAREA COMENZILOR

Comenzile efectuate pe mosiadomneasca.ro sunt livrate de luni până vineri. Costurile de transport ale fiecărei comenzi sunt afișate în coșul de cumpărături, astfel încât clienții sunt informați corect de fiecare dată, înainte de a plasa o comandă.

După plasarea unei comenzi, clienții sunt informați prin mijloacele electronice de comunicare(adresa de e-mail furnizată în momentul plasării comenzii). Prin aceleași mijloace de comunicare, aceștia pot primi informații suplimentare despre livrare.

Modalități de livrare și costuri

Comenzile plasate pe mosiadomneasca.ro vor fi expediate prin intermediul firmei de curierat DPD.

Dacă valoarea comenzii plasate are o valoare de până la 250 RON, se percepe o taxa de livrare de 35 RON.

Dacă valoarea comenzii plasate are o valoare mai mare de 250 RON, livrarea este gratuită.

Modificarea sau anularea comenzii

Vă oferim posibilitatea de a anula sau modifica o comanda înainte ca aceasta să fie predată către firmele de curierat pentru a fi livrate. Dacă doriți să vă modificați sau anulați comanda, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp posibil la numărul de telefon 0747 233 030.

Urmărirea comenzii

După plasarea comenzii, veți primi un email ce va conține toate detaliile achiziției. De asemenea, este posibil să vă contactăm pentru a obține informații suplimentare despre plată sau livrare. Odată ce comanda este aprobată, livrarea ei va dura în mod normal între 2 și 7 zile.

În cazul comenzilor plătite online, pentru ridicarea coletului vă rugăm să aveți la dumneavoastră actul de identitate. Pentru persoanele juridice este nevoie și de o împuternicire din partea firmei.

POLITICA DE RETUR

Menționăm că produsele se vor returna în ambalajul original.

Pentru a trimite produsele retur, prin curierat este necesar să ne transmiteți pe e-mail solicitarea dumneavoastră la adresa, office@mosiadomneasca.ro cu următoarele informații:

– lista cu produsele propuse spre retur împreuna cu numărul de comandă;

– motivul returului;

– numărul de colete trimise spre retur ;

– adresa de preluare completă, numărul de telefon și intervalul orar de ridicare ;

– contul IBAN și numele complet al expeditorului ;

– adresa de e-mail.

Pentru produsele returnate care prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, timbrul deteriorat, etc. mosiadomneasca.ro  va avea dreptul de a alege dacă acceptă sau nu returnarea produselor.

Contravaloarea produselor comandate, livrate de  VINURI PANCENE și ulterior returnate de către clientul cumpărător, în condițiile mai sus menționate, se va restitui exclusiv prin transfer bancar, în contul transmis pe e-mail în termen de 14 zile lucrătoare de la data livrării returului.

În cazul plătii în avans prin virament bancar, termenul de livrare se calculează din momentul intrării întregii sume în contul S.C. VINURI PANCENE SRL

În cazul în care nu puteți fi găsit la data și ora stabilite pentru livrare, veți fi apelat la numărul de telefon declarat.În cazuri speciale (produsele comandate nu se află în stocul nostru, dificultăți de transport) ne rezervam dreptul de a mări corespunzător perioada de livrare.
VINURI PANCENE își rezerva dreptul de a nu accepta comenzi și/sau livrări de la anumiți clienți și/sau către anumite adrese.

Termenul de Valabilitate, Garanția și/sau Service-ul Produselor

Produsele ce sunt comercializate prin acest site au, fiecare, termenul de valabilitate, garanția și/sau service-ul oferite acestora de producător. Nu se poate invoca garanția în condițiile utilizării improprii sau incorecte a produsului. În maxim 48 de ore de la livrarea produsului, în cazul depistării unor probleme de funcționare, clientul poate solicita companiei noastre returnarea produsului/produselor, numai în ambalajul original. În acest caz, acestuia i se poate înlocui respectivul produs cu unul identic sau – daca acest lucru nu este posibil – poate primi înapoi suma plătită pentru acel produs.

Produsele primite vor fi verificate în prezența reprezentantului transportatorului, iar dacă din nefericire produsele se dovedesc a avea daune din cauza transportului, clientul are dreptul de a refuza comanda și este rugat să reclame aceste daune la adresa de e-mail office@mosiadomneasca.ro

VINURI PANCENE returnează contravaloarea (dacă plata a fost efectuată în avans) sau retrimite coletul la cererea clientului.

 

PROCESUL DE CUMPĂRARE ȘI PLATĂ

SELECTAREA PRODUSELOR DORITE:

În momentul în care v-ați decis ce produse doriți să comandați, apăsați butonul “Adaugă în coș. După ce ați apăsat butonul “Adaugă în coș produsele dumneavoastră ajung în coșul de cumpărături, unde aveți opțiunea de a vizualiza lista de produse, să modificați cantitatea sau să renunțați la unul sau la toate produsele aflate în coș.

INTRODUCEREA DATELOR NECESARE LIVRARII PRODUSELOR: 

Pentru inițierea comenzii apăsați butonul “Comanda”.Daca sunteți client nou, tot ce trebuie sa faceți, este sa completați datele necesare pentru procesarea comenzii. Acest proces nu dureaza mai mult de 1-2 minute, după care veți putea finaliza comanda. În cazul în care adresa de facturare diferă de cea de livrare, vă rugăm să completați căsuța “Adresa de facturare”.

FINALIZAREA COMENZII:

Apăsând butonul “Confirmare comandă,comanda dumneavoastră va fi finalizată și procesată în cel mai scurt timp posibil.

PLATA PRODUSELOR

Produsele comandate rămân proprietatea VINURI PANCENE  până în momentul achitării integrale a sumelor de plată.

Plata produselor comandate se poate face:

RAMBURS cu NUMERAR LA LIVRARE (clienți persoane fizice sau clienți persoane juridice)

2.Prin VIRAMENT BANCAR în contul nostru (clienți persoane juridice sau clienți persoane fizice).

3.ONLINE prin CARD BANCAR (carte de credit/debit) – puteți efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA si MASTERCARD. Procesarea plății online pe site-ul nostru, este securizată și se efectuează prin intermediul furnizorului euplatesc.ro.

PLATA ÎN NUMERAR – plata numerar se face în lei către comisionarul care efectueaza livrarea, integral în momentul primirii produselor.

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzacții. Pentru finalizarea corectă a tranzacției, trebuie să furnizați codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda cu semnatura dumneavoastră (în funcție de card, pot lipsi).

Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.